środa, 1 września 2010

LUBIĘ

Zaproszono mnie do zabawy w Lubię
A Zaprosiły mnie Takie Panie
-Mała Gosia z http://mala100gosia.blogspot.com/
- Wilczex z http://wilczejagody.blogspot.com/
- KosimkaArt z http://kosimkart.blogspot.com/

Zatem zabawa polega na tym że wymienia się 10 rzeczy które się lubi robić najbardziej
A że jestem ostatnio w mało lubianym nastroju rozwałki emocjonalno dziwnej
zatem zabieram się do tego zadania z ciężką ręką hahahaha

1. Lubię Siebie jakkolwiek dziwnie to brzmi lubię spędzać czas ze sobą
2. Lubię szydełkować lepić składać malować wymyślać Twory
3. Lubię bawić się z moim synem obserwować go i słuchać
4. Lubię burzę mózgów z moim partnerem kiedy rozmawiamy o filmach czy nowych projektach
5. Sama siedzieć na plaży i gapić się bezmyślnie w horyzont
6. Lubię czytać książki
7. Lubię ciszę
8. Lubię spać :)
9. Lubię zapachy perfumy i naturalne to one wywołują we mnie wspomnienia
10. Lubię kolor czarny to istotna sprawa choć sama tego nie rozumiem tak jest

I to by było na tyle brakuje mi w tym jeszcze dychy tego czego nie lubię oj zebrałoby się
bo ja maruda jestem :):)
Zgodnie z zasadami mam podać teraz 10 innych osób które podzielą się swoimi lubościami
no to lecimy
PoliArt
Arctia
Nikki
EveJank
Lucifae
i nie wiem już jak mówiłam rozmemłana jestem emocjonalnie reszta jutro nie gniewajcie się :)
Pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Już myślałam, że się uchowam... bo widziałam tą śmiechową zabawę... no ale cóż Ancycha mnie zaprasza, a jej się nie odmawia:))... do dzieła...jutro... albo raczej dziś o normalniejszej porze:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Polinku nie m,a presji kochana ale zabawa jak się tak nad nią bardziej zastanowić wcale nie taka znowu beeee tylko te nominacje 10 kolejnych trochę obciążające jest
    dasz radę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hmy...bardzo podobne rzeczy lubimy, może poza czarnym kolorem :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń