sobota, 18 września 2010

Wyzwanie Dekadenckie

Moje Drogie !!!
Mam przyjemność Ogłosić kolejną zabawę.
Jeśli macie ochotę pobawić się ze mną, umieśćcie informację o wyzwaniu na swoim blogu. Wchodzimy w klimaty mroczne dekadenckie mgliste och wyobraźnia Wasza nie zna granic już się o tym przekonałam (technika dowolna) i wyślijcie zdjęcie efektów swojej pracy na mój adres: lesage@poczta.onet.pl

Termin zgłaszania prac 30 września 2010
Dość dużo czasu nawet na czasochłonne projekty
Bardzo proszę o zdjęcia w przyzwoitych rozmiarach do 100kb


Zapraszam Serdecznie
Wszystkie nadesłane prace będą przedstawione na portalu Błyskotki

20 komentarzy:

  1. Temat świetny:), pomysł mam:), jednak nie wiem czy czasowo bym się wyrobiła :(.
    Będę pamiętać o tym wyzwaniu:) i jak znajdę w końcu wolna chwilę, to postaram się coś stworzyć:).

    OdpowiedzUsuń
  2. Na głowie stanę, co tam, na rzęsach nawet, ale muszę zdążyć, bo temat bomba!!!
    ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie potrafię przejść obojętnie koło takiego wyzwania ;) Zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. postaram się zdążyć. Pomysł już mam

    OdpowiedzUsuń
  5. W razie potrzeby przesunę termin dziewczyny co wy na to ?????

    OdpowiedzUsuń
  6. To i ja podejme rękawicę:)
    Mam nadzieję, zę sie wyrobię.
    Pozdrawiam
    http://kaliszmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też podjęłam wyzwanie. Zdjęcia już wysłałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również wezmę udział: roma-dobrenaspleen.blogspot.com
    Mam już pomysł- z realizacja muszę się sprężyć i mam nadzieję, że zdążę! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie ukończyłam nowy projekt i w sam raz pasuje do "wyzwania";-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Po nieobecności biżuteryjnej zapisuję się i ja...

    OdpowiedzUsuń
  11. Dopiero odkryłam to wyzwanie :) moje klimaty. Jeśli zdążę, wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdążyłam i ja coś stworzyć :o)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzień dobry wieczór:) Wróciłam do świata żywych wirtualnie;)Wysłałam Ci Ancycho kochana "majlika"... czekam na werdykt czy się nadaje?:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja coś uwiłam, ale skończyć muszę. Do 30tego zdążę. Na pewno mroczne...

    OdpowiedzUsuń
  15. W ostatniej chwili,ale zdążyłam.Dzisiaj wyślę Ci fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja padłam. Jak ta Penelopa, co zrobiłam, to psułam, bo mi się nie podobało. No i w efekcie nie mam nic. Ale chętnie popatrzę sobie na Wasze dziełka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aaaach, czemu ja je przegapiłam? No moje kilmaty no... Idę się zakopać ze wstydu, teraz już nie zdążę nic zrobić...;)

    OdpowiedzUsuń
  18. A jednak się odważyłam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hm, do 24 chyba nie zdążę.... ale myślę, że 3/4 moich prac się nadaje. ;) Może uda mi się w terminie podjąć rękawicę przy nzastępnym wyzwaniu....

    OdpowiedzUsuń