wtorek, 4 stycznia 2011

Zdjęcia ach te zdjęcia

I jak tu nie doceniać Facebooka:)
Tak brzmi zabawnie ale sprawa zabawna nie jest
Wczoraj na stronie pewnej natknęłam się na zdjęcia moich kolczyków

http://www.facebook.com/#!/PanoramaLeSage/posts/178567075499244
Zamieściłam link na fb właśnie i tam rozegrała się dyskusja dzięki której wiele osób dowiedziało się
że zostali okradzeni z własności no tak to trzeba nazwać niestety
Nie wiem jak pozostałe "zaszczycone" umieszczeniem swoich prac na tej stronie ale ja nie zamierzam tego pozostawić w spokoju

http://recznie-robiona-bizuteria.flog.pl/


Dziewczyny tam są nasze zdjęcia i ta osoba podaje się nie tylko za autora zdjęć
ale sprzedaje to co jest na nich
ehhh


9 komentarzy:

  1. Tam są też moje zdjęcia. Co mogę zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  2. To do boju dziewczyny

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiam się skąd w ludziach taki tupet. Brak słów. Powodzenia w walce ze złodziejką

    OdpowiedzUsuń
  4. Co za chamstwo ! Co innego wrzucać fotki nawet czasem bez podpisu bo coś sie nam podoba i wyraźnie zaznaczamy ze to inspiracja, fajny pomysł, a co innego takie zachowanie ! Nie rozumiem, jak można miec taki tupet :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Przykra sprawa.Niestety nie pierwsza i nie ostatnia.Ostatnio czesto o takich rzeczach sie slyszy...Mam nadzieje,ze sprawa skonczy sie bezboelsnie dla poszkodowanych a Tobie dodatkowo zycze duzo zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już wiele dziewczyn o tym pisze, więc chyba sprawa niebawem się rozwiąże. Swoją drogą super jest taka wielostronna i solidarna reakcja :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłosiłam naruszenie i moje zdjęcia zostały usunięte z jej bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Już widziałam, rzeczywiście kopie całkowite. Życzę powrotu do zdrowia. Niedługo zamieszczę korale z potrójną kulką, o której wcześniej pisałam ale to nie plagiat.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za Twój komentarz, odpisałam Ci już odruchowo u siebie. Link: http://pomaranczaiwanilia.blogspot.com/2010/08/misz-masz.html Ciesze się również ze sprawa się wyjaśniła, do mnie tez dotarły informacje o tym nieprzyjemnym zamieszaniu. Oby było mniej takich sytuacji. Dużo zdrowia!

    Ciepło pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń