sobota, 25 września 2010

Kosimkowe wyzwanie dla mnie :):)

Swego czasu Kosimka w swoim komentarzu pod pracą
Do Marzeny wyzwania Jesiennego rzuciła mi osobiste wyzwanie:)


KosimkArt pisze...

Ja to uwielbiam te Twoje szydełkowo fimowe naszyjniki... i jak nigdy nie nosiłam nic na szyję tak chyba już nie będę zdejmować :)
i mam taki pomysł ;) coś jak na tym naszyjniku brązowym, górne kółko, tylko z tych obręczy żeby wychodził kwiat fimo... coś na kształt storczyka... obręcz koło szyi taka sama... takie małe osobiste wyzwanie ;)z chęcią bym się takim zaopiekowała :)

buziak





I jak Wam się podoba ? Przypomina opis wskazówki ?
Kosimku czy choć trochę trafiłam w Twoje wyobrażenia ?
Pozdrawiam

11 komentarzy:

  1. Jestem zachwycona!!!!!!!!! nie mogę się napatrzeć na te cuda!!!! Jesteś niesamowita. Ja kolekcjonuję modelinkę i zaczynam ćwiczyć :) pierwsze próby mam za sobą :) mam do Ciebie pytanie natury technicznej...nie wiem, czy wypada mi je zadać :) czy używasz maszynki do makaronu żey prasować? czy jakoś wałkujesz? Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No no efekt fantastyczny!!!
    a te kolory! niesamowite, fajnie się ułożyły na dole kwiatka...
    BRAWO!!!
    BARDZO MI SIĘ PODOBA!!!

    ściski

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Gosiu :)

    :) Wiedźma Dziękuję pięknie :)Oj tam wypada nie wypada :) Nie używam maszynki chociaż z tego co wiem jest o wiele wygodniejsza i szybsza w użytkowaniu mam patent który zdradziła mi moja mistrzyni Marzena Ostrowska a mianowicie puszka po lakierze do włosów. Sprzęt jest rewelacyjny i mojej puszki nie zamienię na żadną maszynkę :):)
    Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosimku Ty moja inspiracjo
    Dziękuję za wyzwanie i cieszę się że Ci się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. woooooow, ale zarąbisty efekt!:) super!!!
    pozdrawiam serdecznie,
    http://decou-galeryjka.blogspot.com/

    zapraszam przy okazji do zapisania się do BAZY WYMIANKOWEJ, która dzięki nam wszystkim stanie się składnicą nieskończonej ilości prezentów dla nas i naszych bliskich!:)
    http://baza-wymiankowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za odpowiedź :) ja też wałkuję moim zużytym sprejem do włosów ;) tylko przylepia mi się to do podłoża ale popracuję jeszcze nad tym :) uwielbiam Twoje prace:)

    OdpowiedzUsuń
  7. w odpowiedzi na Twoje pytanie ;) szczerze, mam taką twardą okładkę starą z zeszytu i na niej sobie pracuję. Ale chyba będę musiała zakupić sobie jakieś coś specjalnego :) widziałam ostatnio jakieś maty, ale jest ich tyle, ze nie wiem którą wybrać :) a Ty na czym?

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiedźma pisz proszę do mnie na gg 9006806

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę,że Kosimkart jest zachwycona tak jak ja

    OdpowiedzUsuń
  10. Kosimkce się podoba :):)

    Wiedźma miało być napisz do mnie na gg :)
    Ja wałkuję na grubej szybie bo z tego co mi wiadomo na plastik fimo reaguje.

    OdpowiedzUsuń