poniedziałek, 23 lipca 2012

Przedślub, Ślub, Poślub :))))

Kilka zdjęć :)))
Ślub Anna Grabowska Maciej Przybytniak
Nie :))) Nie farbowałam siwych włosów :)))
Ślub Anna Grabowska Maciej Przybytniak
Ślub Anna Grabowska Maciej Przybytniak
Ślub Anna Grabowska Maciej Przybytniak
Ślub Anna Grabowska Maciej Przybytniak
Ślub Anna Grabowska Maciej Przybytniak
Ślub Anna Grabowska Maciej Przybytniak
Tort zrobiłam sama z moją mamą :)))
wszystko obfociłyśmy pewnie za jakiś czas pojawi się post :)))
Ślub Anna Grabowska Maciej Przybytniak
Ślub Anna Grabowska Maciej Przybytniak
Ślub Anna Grabowska Maciej Przybytniak
Ślub Anna Grabowska Maciej Przybytniak
Ślub Anna Grabowska Maciej Przybytniak
Bla bla bla czyli powtarzamy :)))
Ślub Anna Grabowska Maciej Przybytniak
Ślub Anna Grabowska Maciej Przybytniak
czipy na palucha :)))
Ślub Anna Grabowska Maciej Przybytniak
podpisujemy
Ślub Anna Grabowska Maciej Przybytniak
Ślub Anna Grabowska Maciej Przybytniak
toast w Urzędzie :)))
Ślub Anna Grabowska Maciej Przybytniak
oczywiście się czymś musiałam uciapkać :)))
Ślub Anna Grabowska Maciej Przybytniak
Ślub Anna Grabowska Maciej Przybytniak
Ślub Anna Grabowska Maciej Przybytniak
Ślub Anna Grabowska Maciej Przybytniak
Ślub Anna Grabowska Maciej Przybytniak
Ślub Anna Grabowska Maciej Przybytniak
Kieliszki napełnione wodą :))
Kieliszki to prezent od Marzenki
Ślub Anna Grabowska Maciej Przybytniak
Ślub Anna Grabowska Maciej Przybytniak
Ślub Anna Grabowska Maciej Przybytniak
Rosołek made in Teściowa :)))) Przepyszny :))) jak zawsze :)))
Ślub Anna Grabowska Maciej Przybytniak
Torcik made in Ja :)))
Ślub Anna Grabowska Maciej Przybytniak
Narada !!!
Jak go pokroić najlepiej na szerokość i po skosie :)))
Ślub Anna Grabowska Maciej Przybytniak
Ślub Anna Grabowska Maciej Przybytniak
Ślub Anna Grabowska Maciej Przybytniak
Pozdrawiam Serdecznie
właśnie sobie uświadomiłam że nie miałam żadnej biżuterii :)))
jak to mawiają szewc bez butów chodzi :)))
Cmok :****

2 komentarze:

  1. hehe :) główną biżuterię miałaś na palcu ;) minka Waszego synka bezcenna, jaki wpatrzony :)) uroczy :* piękna z Was para :)) a rosołek i tort wyglądają pysznie, aż mi się zachciało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak zupa z kury Maćka mamie wychodzi wybitnie :)))
      Buziak :)))

      Usuń