sobota, 7 lipca 2012

Ślubny Woalek :)))

Dziś dostałam zdjęcia ozdób na głowę od Poli http://poliatelier.blogspot.com/
zdjęcia robocze i nie mam zgody na publikację więc się narażam
mam nadzieję że mnie Politura nie pozwie albo cogorsza nie da kurdedzbanka :))))
no nic pokażę wam to co wybrałam :))
ozdoba ślubna na włosy PoliAtelier Iwona Politowska pióra kryształki woalka białe
Takie cacko :)))))
Mi się strasznie podoba :)))
ozdoba ślubna na włosy PoliAtelier Iwona Politowska pióra kryształki woalka białe
Będzie piękny kontrast do moich ciemnych siwiejących włosów :)))
A jak Wam się podoba ????
Buziak wielki dla Ali :)))

PILNE !!!!!!
SZUKAM OSOBY Z WŁADYSŁAWOWA BARDZO PROSZĘ O KONTAKT
TO PILNA SPRAWA ZWIĄZANA ZE ŚLUBEM :)
MUSZĘ NAWIĄZAĆ KONTAKT Z OSOBĄ ZNAJDUJĄCĄ SIĘ WE WŁADYSŁAWOWIE KTÓRA MA
STOISKO Z UBRANIAMI ZARA STYLE CZY JAKOŚ TAK POMOCY
MOJE FACETO ZACZYNA ŚWIROWAĆ !!!!

lesage@poczta.onet.pl


 Inne posty o tematyce ślubnej
ogłoszenie szczęśliwej nowiny
Zaproszenia na ślub
ślubny mój zapach
małe zakupy przedślubne
obrączki
Rosa ślubna
Moja sukienka ślubna
ślubne buty
ślubne GLANY!!


POLUB MNIE NA FACEBOOK:)))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz