wtorek, 7 grudnia 2010

Zawieszenie

Jest sprawa

Z powodu "drobnych" problemów ze stanem zdrowia jestem zmuszona
do zawieszenia Akcji wymiankowej

Osoby oczekujące na przesyłki wymiankowe ode mnie otrzymają je na dniach
Aczkolwiek nie podejmuję się chwilowo nowych wymianek
Mam nadzieję że to stan przejściowy i że za jakiś czas wrócimy do tej zabawy i wielu innych twórczych rzeczy takich jak nowe Twory z mojej strony

Przykaz mam zwolnić

Liczę na Wyrozumiałość
Pozdrawiam Serdecznie

A żeby nie było tak smętnie to pokaże wam moje ostatnie twory
powstałe przed przymusowym urlopem






Do następnego :)

5 komentarzy:

  1. Ojjj nie brzmi za dobrze...trzymaj się dziewczynko ;) i zdrowiej żebyśmy nie musieli tęsknić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tak trzymaj isę dziwczyno :) a wyroby perfekcyjne :D ja w sumie obawiam sie cyz paczka do ciebie doszła ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że szybko choróbsko Cię opuści i znowu zaczniesz nas zaskakiwać swoimi niesamowitymi pracami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosiu doszła kochana ale dokumentacja będzie za jakiś czas puki co jak wyżej nie mam głowy ani siły do czegokolwiek
    Składam sobie starocie pomału bez stresu :)
    Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uff to dobrze :) nie spiesz się, ale wolałam wiedzieć bo ostatnio moim znajomym przesyłki nie dochodzą ;)

    OdpowiedzUsuń