środa, 11 lipca 2012

Paczka z Ameryki :)))

Jak już pisałam Na Facebook
polecam polubić :)))
Ja zapomniałam o fatałaszkach na noc poślubną :))) Ktoś kochany pomyślał za mnie :)))

Zajawka paczuszki z Ameryki ;)od Kochanej Ani która mieszka z krokodylami :))))
victoria secret bielizna kosmetyki Panorama LeSage Anna Grabowska

Dziękuję Aniu :))) Pozdrawiam Cmok dla Ciebie Marka i Maleńkiej Księżniczki :))))

Wkrótce cała relacja z otwierania paczki
tak przesłodkiej i uroczej że mam dreszcze :))))

i bloga oczywiście :)))) http://thekretka1.blogspot.com/
Pozdrawiam Serdecznie :)))

 Inne posty o tematyce ślubnej
ogłoszenie szczęśliwej nowiny
Zaproszenia na ślub
ślubny mój zapach
małe zakupy przedślubne
obrączki
Rosa ślubna
Moja sukienka ślubna
ślubne buty
ślubne GLANY!!
ozdoba na głowę 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz