czwartek, 18 listopada 2010

Wymianka z Marzenką

Drugą Wymiankę dziś przedstawiam i uchylę rąbka tajemnicy
po co to wszystko ???
Za miesiąc od dziś pokażę Wam do czego większość wymiankowych przydasiów posłużyło
cel się mam nadzieję spodoba a im więcej wymianek tym więcej powstanie projektów

Dziś wymianka z Marzenką
http://marzena-handmade.blogspot.com/

Z tego co wiem to paczuszka z wymiankowym wisiorem już do Marzeny dotarła
i jest zadowolona co mnie oczywiście bardzo Cieszy

Przydasie od Marzenki cudo :)))
zobaczcie sami wełenki filc koraliki
same smakołyki :)))


Śliczności prawda?:))
A to Marzeny wisior wymiankowy
do tego jeszcze kolczyki których na zdjęciu nie mam do wglądu dla nowej właścicielki :)))


Pozdrawiam wszystkich
Marzenko Dziękuję za wspaniałą wymiankę :)

2 komentarze:

  1. kapitalne porządki no i piękny wisior w prezencie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu,ja też dziękuję za wymianę.Biżuteria,którą dostałam od Ciebie jest fantastyczna.Wisior był moim marzeniem i mam go!Kolczyki koralikowe misternie wyplecione.Jeszcze raz dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń