wtorek, 17 sierpnia 2010

Konwaliowe wyzwanie i "Pamiętacie o Plagiacie"

Plagiat czy inspiracja ?

Taaak zatem ja nie miałam wątpliwości i nadal nie mam co do
wybitnie inspirowanej kolekcji wręcz Twórczości pewnej Pani której kochani nie mogę wedle prawa
przedstawić z nazwiska
Zatem, pokażę wam kim Ta Pani się wybitnie inspiruje
Arctia Biżuteria Handmade i nie tylko
Po co to piszę bo wściekła jestem
jakim prawem osoba która nieuczciwie podpisuje się pod pomysłami kogoś innego ma czelność żądać od Artysty którego kopiuje czegokolwiek. Usunięcia sceena z pracą.
Oczyszczania z etykietek a niby z jakiej racji ??

Pytam z jakiej racji ?

Konwaliowe Wyzwanie
A żeby nie było tak dennie to ogłaszam wszem i wobec
ze Marzena Arctia Ostrowska w Dniu wczorajszym
tj. 16.08.2010 podjęła moje wyzwanie
Na konwaliowe zawody

Twory inspirowane konwaliami
termin przedstawienia prac to dzień jutrzejszy
czyli 18.08.2010r

Sprostowanie
Ponieważ wyzwanie podjęła również PoliArt
w porozumieniu z Marzeną ustaliłyśmy że termin przedstawienia prac zostanie przesunięty
na 24.08.2010
A może ktoś jeszcze ma ochotę podjąć wyzwanie zatem zapraszam:)

6 komentarzy:

  1. Świetny pomysł:). Sama chętnie bym się w coś takiego pobawiła:). Z niecierpliwością czekam na wyniki.

    OdpowiedzUsuń
  2. idę popracować nad wyzwankiem, to moje pierwsze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. no no będzie ciekawie!
    czekam na wynik...

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję LeSage :D, z przyjemnością podejmę wyzwanie :). Termin jak najbardziej pasuje:). Zmykam pomyśleć nad projektem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam pracę z konwaliami w srebrze hehehe :) ale juz sprzedana i się nosi gdzieś w Polsce.

    OdpowiedzUsuń