piątek, 19 lipca 2013

Czachy i kolce

Dawno mnie nie było :((
ale jakoś tak wyszło że lato , syn, zajęcia domowe, pracownia,
oj dobra nie chce mi się siedzieć przed kompem :)))
Ale dziś postanowiłam Wam przedstawić takie małe coś :)))
kolczyki czaszki kolce wiszące kolczyki z czachami i kolcami Panorama LeSage kolczyki czaszki kolce ćwieki długie kolczyki modny dodatek
Kolczyki Czachy :)))
kolczyki czaszki kolce wiszące kolczyki z czachami i kolcami Panorama LeSage kolczyki czaszki kolce ćwieki długie kolczyki modny dodatek
:)))
kolczyki czaszki kolce wiszące kolczyki z czachami i kolcami Panorama LeSage kolczyki czaszki kolce ćwieki długie kolczyki modny dodatek
I jak się podobają ???
Prawdopodobnie powstaną jeszcze w innych kolorkach :))

Pozdrawiam Serdecznie :))
CMOK:****
Możesz mnie Polubić na Facebook jeżeli chcesz :))
kontakt: lesage@poczta.onet.pl
A teraz się napiję soku ze z chmur :))))

7 komentarzy:

  1. Fajne, fajne ;) Ja z kolcami robię troszkę inne, a czachę trzymam na bransoletkę, ale zauważyłam, że puszcza kolor! Twoje też? Czy tylko mi się trafiły wybrakowane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaką bransę robisz ???

      Usuń
    2. prosty rzemyk i zawieszka z czaszką :)

      Usuń
  2. Raczej nie zmienia koloru nie zauważyłam żeby coś się działo
    To jest barwiony howlit więc nie wiem na jakiej zasadzie to działa ale z moimi nic się nie dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja jest czarna i brudzi łapkę jak węgiel..

      Usuń
  3. Ciekawe. Takie fajne połączenie dziewczęcego różu z pazurem;-) Bardzo ładne:-)

    OdpowiedzUsuń