sobota, 23 czerwca 2012

Próbny Makijaż Ślubny :))) Pawie Oko :))

 A teraz jeden z makijaży :)))
Pawie oko :)))
Makijaż ślubny próbny pawie oko


A na poważnie to jest coś takiego :)))
Makijaż ślubny próbny pawie oko
Trochę mnie słoneczko chwyciło piegi wylazły
co mi nawet nie bardzo przeszkadza bo lubię piegi
Makijaż ślubny próbny pawie oko 
Chociaż na zdjęciach tej opalenizny to tak nie widać
Makijaż ślubny próbny pawie oko
troszeczkę się przybladziłam kremem bb
i minerałami :)))
Makijaż ślubny próbny pawie oko
Pióra dostałam od Zuzy :))) Dziękuję http://myosthis.blogspot.com/
i co o tym myślicie ??? 
A tu jeszcze taka sobótkowa "dziewica" z nowoczesny wiankiem
KURDEWIANEK :))))
sobótka noc kupały kupalnocka Darłowo Panorama LeSage wianek kurdewianek
Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)))

 Inne posty o tematyce ślubnej
ogłoszenie szczęśliwej nowiny
Zaproszenia na ślub
ślubny mój zapach
małe zakupy przedślubne
obrączki
Rosa ślubna
Moja sukienka ślubna
ślubne buty
ślubne GLANY!!


POLUB MNIE NA FACEBOOK:)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz