poniedziałek, 7 maja 2012

Pozazdrościłam 82Inez :)) UWAGA DRASTYCZNE ZDJĘCIA !!!

Pozazdrościłam 82Inez :))
A tak na serio to nosiłam się z zamiarem zrobienia tego kolczyka już od dość dawna :)))
Musiały mi się tylko wygoić kolczyki na dolnej wardze :)

Ale może  od początku :)))

Zaczęło się kiedyś dawno temu od kolczyka w nosie( zrobiłam go sobie sama na koniec ósmej klasy podstawówki ) później był kolczyk w języku w salonie :)))


Kolczyk w języku był prezentem od mojego Faceto na trzy miesiące bycia ze sobą :))

Matko kochana kiedy to było :)))
Kolczyk w języku mam ponad 9 lat już sami sobie policzcie :)))

Przyszedł czas na brodę i dermala w dekolcie  :)))


Takie małe coś a tak cieszy :)))
Cieszyło :(((

Dermal uległ uszkodzeniu naderwał się musiałam go wyciąć :)
Musiałam zrobić to sama nożykiem do papieru hahaha
Szkoda mi go :((

W między czasie pojawił się kolczyk w pępku ale zdjęć nie ma :))) 

A niedawno zamarzyło mi się podwójne przekłucie 
dolnej wargi snake piercing
Uwaga :)))



Troszkę krwi się polało :)))

Teraz wygojone i zamarzyło mi się coś innego :))) 
Madonna :))


Tutaj będzie :))) Tutaj jest 





Uwaga krew !!!!! 

 Tym razem dużo mocniej leciała krew 
Musiałam ratować koszulkę 
Koszulka unikat Malowana ręcznie przez Arctię
Daję czarno białe zdjęcie żeby nie było zbyt krwawo nooo ale chyba sami widzicie że leciało ze mnie okrutnie :)))


Ale kolczuś jest :)))

Pozdrawiam Gorąco :)))


6 komentarzy:

  1. OMG! Dobrze, że właśnie dokończyłam amciu, bo bym chyba po tych zdjęciach nie zjadła. :D Współczuję Ci, ale dobrze, że to tylko krótki ból. ;)
    Wow, 9 lat - super! Gratulacje! Mówiłam Ci już, że jestem ogromną fanką Twoich oczu? Uwielbiam jak w wewnętrznym kąciku kończą się w taki ostry szpic. :)) Piękne! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam Nie chciałam Cię przyprawić o torsje i inne przygody z mniam mniamkiem :)))
      A no widzisz 9 lat nasz syn ma 7 lat i tak sobie żyjemy pomalutku :)))
      może nawet kiedyś na starość ślub wezmę hahahaha :)))

      Moje oczy a wiesz co tak właśnie sobie uświadomiłam że ja głównie tak się maluję że mam taki szpic nawet nie zdawałam sobie z tego sprawy :))
      Uwielbiam malować te patrzała powiem nie skromnie że mają potencjał można z nich zrobić coś fajnego ale za to obdarzona okrutnymi sińcami pod oczami i żaden korektor tego nie kryje na zdjęciach jako tako to wygląda ale na żywo koszmar :)))
      Coś za coś :)))

      Usuń
  2. Ależ emocji mi dostarczyłaś, kobieto! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe Mam nadzieję że takich pozytywnych adrenalinka w żyłach lekko musuje :))))

      Usuń