czwartek, 21 października 2010

Fashion Fashion i po Fashion :)))

Byłam widziałam w sumie 16 godzin w autobusie :)))

Zamieszczam zdjęcia bo działo się tyle że ciężko opisać

Najpierw Ludzie z którymi byłam
i których poznałam

Wszystkie wcielenia Ewuni przedstawię w oddzielnym poście
Ta kobieta ma niesamowitą zdolność zmian
każdego dnia inaczej i we wszystkim jest jej cudownie :))))

Ewa Żmuda- Jankowska i Louis Michel

Ewa Żmuda-Jankowska i Louis Michel
Showroom Natasha Pavluchenko
Ewa Żmuda- Jankowska w płaszczyku Natashy
w Showroom Natasha Pavluchenko
I nareszcie Zdolna Mądra i Piękna Natasha Pavluczenko i Ja ( to ta co wygląda jak by ją walec przejechał:))))
a Za nami Bartuś Czarnecki :)

Mateusz Zawieja i pyszna kiełbaska :)
hmmm która to była godzina 6 rano chyba tak :)))

Od Lewej Mateusz Zawieja, Ja, Bartłomiej C.Czarnecki
w pokoju w hotelu Qubus

Jutro jak ogarnę wszystkie foty to będzie reszta zdjęć
Sporo ich muszę posegregować pokazy więc i zdjęcia z pokazów przedstawię
Niestety zdjęć z Natashy pokazu mam mało bo mi aparat zrobił bleeeee i się rozładował
A Pani Moniki Ptaszek czyli zachwytu mego nie mam wcale niestety zdjęć kolekcji ale polecam serdecznie zapoznać się z pracami tej Pani
Pozdrawiam Do jutra

7 komentarzy:

  1. Anulka
    to ja CI dziekuję ślicznie , z całego serca za to, że zechciałaś z nami być na tym FW
    cudnie było
    i tęsknię cholernie do Ciebie
    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ps. może tego posta ze mną w roli głównej to pomiń,
    sądzę, że nie przysporzy CI Czytelników :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mowy nie ma zacznę od Foty o 6 rano w łazience kochana i skarpeciorki na pierwszym planie :)
    Dziękuję Ci skarbie za ten czas . Tęsknisz za moim marudzeniem i sapaniem hahaha Buziam cię misiuniu :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. juz sie jutra dozekac nie moge :*

    OdpowiedzUsuń
  5. to fakt nie da się tego wszystkiego opisać:)) kochanie jak tam łódzka kolia... kończy się? :)))) a skarpeciorki to ja chętnie obejrzę Ewuś... Ewuś ma zawsze jakieś fajosko dziecioskie okrycie nogowe:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajoskie odjechane skarpeciochy wełniane będą już niebawem zanim jednak Ewuś i jej wcielenia pojawi się jeszcze Wojtuś i pokaz Natashy Pavluchenko
    Kolia Łódźka się kończy ale po powrocie przywaliła mnie masa zamówień a o niby tylko trzy dni a tu kurka wygrzebać się nie mogę szaleństwo jakieś :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. nie śmiejcie się z moich nóżkowych nakrycióf bo się zamknę w sobie :D

    baby, ale fajnie było Was tam mieć obie!

    OdpowiedzUsuń